شبكة النجوم للبرامج والافلام

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كليبات - قران كريم - افلام - مسرحيات - صور - العاب - افلام اجنبى - اغانى -

اللهم اني أعلم اني عاصيك ولكني أحب من يطيعك فاجعل اللهم حبي لمن أطاعك شفاعة تقبل لمن عصاك.... قل اللهم إني ظلمت نفسي ظلما كثيرا ولا يغفر الذنوب إلا أنت فاغفر لي من عندك مغفرة إنك أنت الغفور الرحيم» 

2 مشترك

لاصحاب الدم الخفيف

النجم هيما
    النجم هيما
    عضو نشيط
    عضو نشيط

ذكر
    التقيم : 12

:(): لاصحاب الدم الخفيف

مُساهمة من طرف النجم هيما السبت أبريل 26, 2008 9:15 am

لاصحاب الدم الخفيف 19721315jz5du7
    مره واحد ماشى وشايل انبوبة بوتجاز قابل واحده كبيره فى السن قالها ادعيلى يا حاجه قالتلو روح يابنى ربنا يفتحها فى وشك .
    ابو العربي كان قاعد مع صحابة وبيقول لواحد منهم اهو ابو لهب كان قاعد مكانك امبارح يامرسي
    مرسي قاله ياعم انت هتفشر ابو لهب مين
    راح ابو العربي منادي علي ابنه انتيلا مش ابو لهب كان هنا امبارح مكان عمك مرسي قاله يابا مش عارف بس اناشوفت عربية خارجة من البيت ملاكي قريش
    هي طويلة واحتمال تكون بايخة وقديمة

شويه نكت يا ريت تعجبكم
    مره واحد كسول أوى ، هيتنفز فيه حكم بالاعدام بدفنه حى ، فبيسألوه : "نفسك فى إيه قبل ما تموت ؟ "قالهم :نفسى أشرب "، قالوله :"الميه قدامك اهه ، قوم اشرب "، قال "و أنا لسه هاأقوم ، اردم يا عم اردم

واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش
    مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

مره قط بيجري ورا قطه عشان يبوسها فالقطه جرت فداستها عربيه وماتت فبصلها وضحك وقالها

ابقي خلي الشرف ينفعك

Embarassed Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
    ahmedsaber
    ahmedsaber
    الادارة العامة
    الادارة العامة

ذكر
    الدلو القط
    التقيم : 23

:(): رد: لاصحاب الدم الخفيف

مُساهمة من طرف ahmedsaber الأحد أبريل 27, 2008 9:22 am

شكراا ليك يا باشااا