كليبات - قران كريم - افلام - مسرحيات - صور - العاب - افلام اجنبى - اغانى -

اللهم اني أعلم اني عاصيك ولكني أحب من يطيعك فاجعل اللهم حبي لمن أطاعك شفاعة تقبل لمن عصاك.... قل اللهم إني ظلمت نفسي ظلما كثيرا ولا يغفر الذنوب إلا أنت فاغفر لي من عندك مغفرة إنك أنت الغفور الرحيم» 

    Nichimen Mirai 1.1a

    شاطر
    avatar
    Admin
    المدير
    المدير

    ذكر
    الدلو القط
    عدد المساهمات : 500
    المزاج : الحمد لله
    نقاط : 476
    التقيم : 23
    تاريخ التسجيل : 13/04/2008

    GMT + 6 Hours Nichimen Mirai 1.1a

    مُساهمة من طرف Admin في الإثنين مارس 09, 2009 1:09 pm

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

    Nichimen Mirai 1.1a
    Win App | 245mb | RS,UPL

    Mirai is a suite of real-time content creation tools

    With amazing subdivision surface modeling and smoothing algorithms, Geometry lets you work like a sculptor, modeling a "rough" version of an object so there's less data to manipulate. Perform skeletal skinning, uv creation, texture mapping, and vertex displacement animation on a low-resolution model then smooth the model and have all those properties propagated to a smooth version, instantly. You never need to manipulate a high-resolution mesh.




    Features:

    Modeling
    Animation
    Motion Editing
    2D & 3D Paint
    Compositing
    Simulation
    Rendering
    File Formats
    Connectivity

    An Unmatched Range of Modeling Tools

    By giving you more tools to sculpt with, Mirai improves your sculpting. Standard extrude, move, inset and bevel operations are just the beginning. A whole host of more advanced tools are available, many with specialized features for real-time model creation. Operations are available for all elements of the mesh-face, vertex, edge, body and object. Free from illegal elements like dual vertices and double edges, models are contiguous meshes-optimal for real-time engines, texture ,placement and displacement animation.

    Building Motion

    The high level of integration between Mirai's animation tools is the key to its power. True 3D IK and biomechanical motion editing are complemented by the most comprehensive channel-based non-linear animation interface commercially available. That lets you "build" motions like a 2D artist would build an image, in layers. And just like with paint systems, the ability to work in layers gives you higher quality results with less hassle. It's a major step forward from traditional keyframing.

    More Info:

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

    Download Links (Interchangeable) :

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

    ضع رد لكى تظهر باقى الروابط

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أكتوبر 20, 2017 12:33 pm